Pantun Betawi

Posted by Puisi Cinta Romantis

Anak gajah di kolong bale
lagi asyik makan pete
mohon maaf atas segale
salah sikap dan salah kate

Ikan teri kesamber gledek.
Idul fitri is come back.
Ada anak pelihara kate,
maafin kita sekeluarga ye.
Buah jambu disayur lodeh.
Kalo gak mau, ee e ee capek deh.

Jalan kaki ke petamburan
disana beli ikan cue
bentar lagi hari lebaran
asyik ada banyak kue

“” daon salam dicampur laye…..
makannye campur kokosan…
salam kenal dari saye……….
ncing kimil betawi kemanggisan….”

Aye prihatin ame selebriti kite,
banyak diantarenye nyang blon tau bedenye pantu ame talibun
kaye contonye : jaka sembung bawe golok
ngge nyambung goblok
padahal ntu talibun ,kenape pade ngomong ntu pantun ye…

#### Ke ameriKa beli sepatU
maafin aje ncing…emang mereKA pade kaga taU……

ijo ijo daun rambutan
jatoh diatas rerumputan
biar betawi ato bukan
sering2 aje ente pade keliatan…

Masing orok kudunya dibedong
Ude gede gegaresnye sebakul
kalo bole aye mo ikutan mantun dong..
bales pantun diBetawi Ngumpul…

nasi ulam nasi uduk beri salam silahkan duduk

pergi ke puncak lewat ciawi.
pulangnya lewat glodok.
kenalin nih ane anak betawi.
ane tinggal di kebon jeruk.

Beli petasan takut ama apinye
Mpok Minah copot kondenye
Biar jelek yang penting atinye
Ayo ngepantun deh rame rame

mpok ati mpok nori
22nya mpok2 betawi
ati2 kalo komentarin ini
kite ber-2 bisa lupa diri

Bunga anggrek bunga seroje
ikan salmon ikan tune
Nyang nyaut nyang itu2 aje
Nyang laen pada kemane

buah ketinun banyak biji nye
buah durian banyak duri nye
jangan banyak ngelamun
tar kesurupan

Ke warung rojali membeli permen
Pulangnya mampir ke tukang lukisan
Mentang2 namanya si fayermen
Pantunnye….kagak nyambung pisan

Related Post



Post a Comment

Silahkan Berkomentar