CINTA SUDAH MEMBEKU DIHATIMU

Posted by Puisi Cinta Romantis

Malam menghampiri lagi hari ku yang suram bersama
menghitung janji yang telah terucap
aku setia disini kasih bersama bunga
cinta dan rindu di hati..percaya lah sayang..eemmm!

Kau ragu pada ku kasih kata
yang sering terucap di bibir mu
percintaan ini,

Long distance relatoinship
takut aku berubah hati
lalu kita berjanji demi cinta dan sayang,

Kta akan selalu setia,
kejujuran
kepercayaan
harus ada di hati hingga kita
di takdir dapat bersama ..
harapan itu ku pegang hingga kini

Perasaan rindu
ku biarkan bermain di hati
tiap waktu yang ada agar cinta ini akan
bertambah teguh pada mu sayang..

Tapi kini sepertinya hanya aku yang
mempertahankan pejuangan cinta ini
kau mula berubah tiada semesra dulu
tiap bait kata cinta mu sudah mula pudar

kini kisah cinta yang ku jalani ini
membuat hati ku rawan
sedih,gundah
pertanyaan demi pertanyaan
selalu bermain di jiwa..

Hingga saat ini aku hanya menanti
dengan penuh sabar diri mu yang
telah mencuri tiap bahagia hati ini.....

Tapi,
Andai sayang kau sudah berubah hati
aku akan sentisa bersedia melepaskan
kau pergi ..

Kerana cinta ini iklas pada mu sayang
dan kerana kasih ini ku ingin
melihat kau bahagia..tinggal kan lah aku andai

CINTA Sudah Membeku Di Hati Mu...Barlah Aku Sendiri Lagi!BIARLAH!

Related Post



Post a Comment

Silahkan Berkomentar